شما با کپی امنیتی وبسایت
نوشته شده توسط : علی پور


شما با کپی امنیتی وبسایت بوسیله ابزارهای آنلاین و توانمند می‌توانید جراحت پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در تارنما شما موجود است را شناسایی نمایید و آن‌ها‌را از میان ببرید.یک کدام از لبریز دعوا ترین و ترند ترین دعوا های داده ها و فناوری برای ایمن سازی اینترنت میباشد.

طراحی سایت

کپی وبسایت و شناسایی جراحت پذیری آن و سعی بر برطرف کردن آن،جزء یکی مهم‌ترین کارهایی هست که یک اینترنت مستر می بایست به طریق هفتگی،ماهیانه و یا این که فصلی انجام دهد.

در شرایطی که بخواهید به تنهایی با دانش و علم تان عملیات شناسایی و نسخه برداری وبسایت را انجام دهید می بایست به شما بگوییم که به هیچ عنوان فعالیت راحتی وجود ندارد و شما بایستی زمان های آموزشی زیادی را در این مورد گذرانده باشید تا بتوانید چنین کاری نمائید،حتی با گذراندن زمان کپی امنیتی وب سایت و ساخت یک وبسایت ایمن،تعدادی روز می بایست سرگرم یک بخشی از تارنما گردید تا بتوانید ایرادات و زخم پذیری های یک تارنما را ملاحظه کنید و برطرف فرمایید!.

ابزارهای آنلاین برای کپی وب سایت

با پیشرفت دنیای اینترنت و کارکشته خیس شدن ابزارهای آنلاین برای اینترنت مستران،دیگر آنچنان نیازی به گذراندن عصر های امنیتی برای ایمن کردن تارنما ندارید و ابزارها هر روز بوسیله اشخاص کارشناس برای شما آپ تو دیت و یا این که بروزرسانی میگردند و ایرادات متفاوت وب سایت ها را در ابزار قرار می دهند تا شما با یک نسخه برداری امنیتی تارنما به شکل بی آلایش و وارد کردن URL و یا این که به عبارتی پست الکرونیکی سایت،ایرادات و زخم پذیری تارنما را شناسایی نمایید.

کپی امنیتی تارنما
شما با کپی امنیتی وب سایت بوسیله ابزارهای آنلاین و قدرتمند می‌توانید زخم پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در تارنما شما موجود است را شناسایی فرمائید و آنان را از میان ببرید.یکی‌از مالامال مشاجره ترین و ترند ترین مشاجره های داده ها و فناوری برای ایمن سازی اینترنت میباشد.

آیا شما می‌دانید که ۹۶ درصد از وبسایت هایی که بازنگری شدند دارنده جراحت پذیری های مختلفی میباشند؟
ما معمولا به سئوی وبسایت،طراحی وب سایت و محتوای وبسایت اعتنا می کنیم و نصیب امنیت سایت را فراموش کرده ایم.
در‌حالتی که شما صاحب و مالک یک تارنما اینترنتی می باشید،می بایست بدانید که ایمن سازی سایت تان از کلیه چیز مهم خیس هست!.
ما در‌این نوشته‌علمی قصد داریم برای شما تعدادی ابزار آنلاین را در قضیه نسخه برداری وبسایت به شما یوزرها و وبمستران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با به کارگیری از این ابزارهایی که معرفی می‌شوند،با خیال و خاطر شل به نسخه برداری امنیتی وب سایت تان سرگرم گردید و جراحت های آن را شناسایی فرمائید.

فهرست محتوای این نوشته‌علمی
کپی امنیتی سایت
معرفی ابزارهای آنلاین برای نسخه برداری امنیتی وبسایت
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین SUCURI
ابزار آنلاین SSL Labs
ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Detectify
ابزار آنلاین کپی امنیتی تارنما SiteGuarding
ابزار آنلاین کپی امنیتی تارنما Web Inspector
معرفی ابزارهای آنلاین برای نسخه برداری امنیتی وبسایت
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین Scan My Server یکی ماهر ترین ابزار های آنلاین می‌باشد که به شما گزارش جامعی را درباره با وجود SQL اینجکشن،اسکریپت های مخرب وبسایت،کدهای اینجکشن PHP،اینجکشن هدر HTTP و دیگر گزاراشات را به شما ارائه می‌دهد.شما برای به کار بستن از این ابزار قوی،مستلزم می‌باشد که در وبسایت به شکل بدون پول نام نویسی نمایید و همینطور گزارش تنظیم گردیده را به نشانی اینترنتی شما ارسال می‌کند!.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: